We geloven sterk in een cultuur van partnership en brengen die overtuiging dagelijks in de praktijk. Dat blijkt niet alleen uit onze betrokkenheid bij afnemers en toeleveranciers, maar ook uit de constante kwaliteit van onze producten. We zien zowel onze afnemers als onze toeleveranciers als partners in één commercieel traject. Met een gezamenlijk doel voor ogen: de ontwikkeling, productie en verkoop van aansprekende en succesvolle collecties welke vanuit een Never Out of Stock omgeving continue kunnen worden geleverd. Niet voor niets mogen we 1700 verkooppunten in Europa tot onze klantenkring rekenen.
Om onze hoge standaard te kunnen handhaven, zijn we via een netwerk van eigen kantoren permanent aanwezig op alle cruciale handels- en productielocaties. Zo kunnen we het hele traject van inkoop, sourcing, productie, kwaliteitsbewaking en logistiek ter plaatse scherp aansturen en monitoren. Ook stelt deze structuur ons in staat om nieuwe trends en actuele vragen vanuit de markt direct te integreren in lopende basiscollecties. Daarbij kunnen we de belofte van de juiste kwaliteit voor de juiste prijs zonder meer waarmaken. Nu en in de toekomst.
Wij verkopen onder andere
Bram's Paris broeken en het populaire
Bram's Paris Brad 2.353/A54 spijkeroverhemd.