Geplaatst op 16-4-2021 door Eline van Gerven
Maak kennis met Joey, Jos, Jurriaan, Philipe, Gido en Engel: onze Redbrick vrienden die de komende weken schitteren in een landelijke mediacampagne. Van maandag 19 april t/m zondag 23 mei is Redbrick te zien en te horen in diverse media. Langs snelwegen, op tankstations, middels een radiocommercial en in een brede online campagne zullen onze safety sneakers volop aandacht krijgen.
What is your style at work? Dat is het uitgangspunt van deze campagne. Iedereen moet op Redbrick werkschoenen zichzelf kunnen zijn en een lolletje kunnen trappen. De afgelopen maanden hebben we onderzoek gedaan naar de Redbrick-drager. Die kunnen we het beste omschrijven als een groepsdier, casual, een sportliefhebber en altijd in voor gezelligheid. Uiteraard richten we ons de komende weken juist op díe personen.
Redbrick in de media: op de radio, online & langs de weg
Onze doelgroep komt op verschillende momenten in aanraking met de Redbrick campagne. In de vroege ochtend op weg naar werk middels grote snelwegmasten of tijdens het tanken. De radiocommercial is te horen in reclameblokken van o.a. Radio 538, Qmusic en Veronica. De video’s met Maxim Hartman worden ingezet in advertenties op o.a. Dumpert en Youtube, plekken waar de (potentiële) Redbrick-drager zich in zijn vrije tijd bevindt.
Het Redbrick klusteam op SLAM!
Vanaf 3 mei maken SLAM! luisteraars en hun vrienden kans op mooie prijzen. Een nieuwe buitenkeuken of een heuse man cave? Het professionele Redbrick klusteam komt het voor de winnaars bouwen.
Op woensdagen staat de Early Birds show van Martijn La Grouw 3 weken lang in het thema van Redbrick. Het klusteam gaat samen met een cameraploeg bij de winnaars langs. De video’s daarvan zullen te zien zijn op het Youtube kanaal van SLAM!, met maar liefst 371.000 abonnees!